AGRONEWS.bg

Нед22102017

Последна промяна11:29:32 AM

Back Вие сте тук:Home Събития Изерете категория Изложения

Изложения

Фестивал на розовия домат в София

Първо издание на “Фестивал на розовия домат-фестивал на танците, движението и здравословната храна“ се проведе днес в София. Организатор на празника е МЕТРО България.

Жители от всички краища на столицата се стекоха в Княжевската градина, за да се насладят на изобилието от най-добрите розови домати и да се срещнат лично с производителите.

„Розивият домат е познат и обичан от българите, заради невероятните си вкусови качества. За нас е радост, че можем да предложим на потребителите това, което сме отгледали с много труд и любов.“ Това заяви Цветан Цветанов- земеделски производител от село Лепица, област Плевен пред екипа на АГРО ТВ. В стопанството си Цветан отглежда зеленчуци от години. Той е един от многото производители, които се довериха на МЕТРО България и предлагат розови домати директно на клиентите на голямата търговска верига.

Богата програма с изпълнители на живо, томбола и дегустации бяха само малка част от изненадите, които зарадваха гостите на празника. Една от най-големите атракции беше приготвянето на над 1 тон лютеница от майстор Ангел Ангелов и неговия екип. 

rozov domat

Близо 420 компании се очаква да участват в най-големите изложения в хранителната индустрия и хорека сектора в България

5F3D0D3075A080F43E523EC1866C4D2FD583FBCBC01D5E4556pimgpsh fullsize distrВ края на всяка година в София се провеждат най-големите в страната и в Югоизточна Европа изложения в областта на хранително-вкусовата промишленост - Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното, Интерфуд & Дринк, и Сихре – в хорека сектора. Изложенията ще отворят врати в Интер Експо Център между 9 и 12 ноември, а участие ще вземат български и чуждестранни компании.

„Приблизително 420 фирми ще се включат в събитията, тъй като 80% от площите във всички 6 зали са продадени през летния сезон“, коментира Ивайло Иванов, управител на изложбения център.

По негови думи още през 2015 г. голяма част от участниците са заявили, че искат да резервират своето място за тазгодишното издание, което е подтикнало организаторите да започнат по-рано кампанията по набиране на фирми. Според Иванов това е наложило да бъдат намалени и зоните за дегустации и демонстрации, за да се освободят допълнителни места за нови изложители.

Миналата година съвместно проведените събития са посетени от над 19 хил. български и чуждестранни специалисти, както и от широка публика. Това е с около 20% повече спрямо 2014 г.

Участия от България и чужбина

„Всяка година представяме изложенията на водещи панаири в Европа, за да привличаме нови компании и качествени посетители, а тази година насочихме внимание извън европейските страни, където се провеждат едни от най-големите изложения в ХВП сектора“, коментира Иванов. По негови думи към момента участия са заявили фирми от Гърция, Турция, Македония, Италия, Германия, Катар, Южна Корея и Египет.

Към събитията има постоянно нарастващ интерес и за международни колективни участия. Такива ще има от Италия и Унгария, като се водят разговори с Испания и Южна Корея. Освен това с щандове отново ще се включат посолствата на Южна Африка и Полша.

За поредна година в Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното, Интерфуд & Дринк ще има колективни участия на български месопреработватели, млекопреработватели, винопроизводители, преработватели на плодове и зеленчуци, биопроизводители.

През 2015 г. над 380 производители, дистрибутори и търговци се включиха в изложенията, от които 144 бяха нови участници. Всички компании показаха нови постижения в хранително-вкусовата индустрия, като представиха продукти на други 358 фирми от 29 държави.

 

 

 

 

Цяло едно ново измерение за SIMA-SIMAGENA 2015

sima hallsima logoЧетири месеца преди изложението SIMA-SIMAGENA да бъде планирано за откриване (22 – 26 февруари 2015, Изложбен Център Париж - Норд Вилпен),  бе постигнат повече успех с маркетинга на събитието в сравнение с успеха за същия период през 2012: към днешна дата 97% от общата му площ са вече резервирани.

SIMA-SIMAGENA – ПО-ГОЛЯМО И ПО-ДОБРО!

За да посрещне новите изложители и да отговори на техните нужди за по-големи щандове, SIMA 2015 ще се преведе в палати 3 до 7, което означава повече изложбена площ.
А два нови сектора, подкрепени от посетителите – професионално оборудване за зелени площи и тропически и специални култури – ще се отличават на SIMA-SIMAGENA, за посрещнат нуждите на редица селскостопански сектори.

Най-много международни изложители до момента

Знак за нарастващата привлекателна сила на селскостопанския пазар на Франция е че 76-то изложение SIMA-SIMAGENA ще има значително по-голям брой изложители от чужбина (17% ръст в изложбената площ в сравнение с 2013.) То ще посрещне участници от Корея, Гърция, Индия, Япония и Турция – по-специално в секторите “Резервни части и компоненти” и “Оборудване за зелени площи”. А изложители от САЩ ще заемат по-голяма изложбена площ в сравнение с предишни години.
 
Палата 7, Цялостно предлагане с акцент върху животновъдството

Седма палата е разделена по нов начин, предоставяйки на SIMA едно цяло ново измерение. Следващата година посетителите ще се насладят на едно цялостно предлагане на променения имидж на SIMAGENA – оборудване за доене и земеделие, както и решения за управление, транспорт и механизация.
 
Иновацията – тя е в ДНК-то на SIMA-SIMAGENA -  ще подсили събитието на всички нива и по редица начини.
Просто следвайте банера “Innovation First!”
 
Един поглед към SIMA-SIMAGENA:

  • 1700 компании от 42 различни държави     
  • 248,000 посетители от 145 държави
  • над 50 форума и събития
  • вземат участие 330 международни делегации от купувачи и влиятелни лица
  • 92% удовлетворени посетители

Над 1000 компании ще се включат в изложение на месната индустрия във Франкфурт

Рекордните 1027 компании ще участват в тазгодишното издание на най-голямото в света изложение за месопреработвателната индустрия, което започва в събота в германския град Франкфурт.

Събитието се провежда на всеки три години, а две трети от изложителите тази година идват от чужбина. Организаторите очакват около 60 хиляди посетители – животновъди, производители на фуражи, търговци и представители на месопреработвателния бранш.

Вниманието на германските производителина техника за месопреработка все повече се насочват към експорта. Всяка година браншът генерира оборот от близо 45 милиарда евро, но заради намаляващата консумация на месо в страната, тенденцията сочи надолу. През миналата година германците са изяли средно по 60 килограма месо на човек.

От друга страна обаче расте търсенето на месо и месни продукти в Азия, Южна Америка и някои части на Африка. Към тези пазари са се насочили и производителите на оборудване.

285733 297209610406151 62603201 n-700x466

 

 

 

 

 

 

 

 

Провеждат селскостопанско изложение в Кнежа

knejaОт 18 до 20 юни ще се проведе селскостопанско изложение в Кнежа. Земеделски производители и специалисти ще обменят опит относно иновациите и възможностите за получаване на субсидии в новия програмен период.

Посетителите ще могат да получат информация относно новите хибридни сортове царевица в Института по царевицата в Кнежа. По време на информационното агроизложение Мъгърдич Хулиян, председател на Националното сдружение на малките семейни ферми и преработватели, ще представи възможностите и предизвикателствата пред малките семейни ферми. Ще  бъдат показани и продукти на местни земеделски производители, а експерти ще разясняват възможностите на Общата селскостопанска политика. Предвидени са и демонстрации на последните иновации в селскостопанската техника.

 

Агра 2016 през погледа на Агро ТВ

89371E74BA1408FDA5010BB2CA15A9066FD6CAF41B7C7EEF3Bpimgpsh fullsize distrИ тази година екипът на Агро ТВ полага максимални усилия и професионализъм в отразяването на специализираното изложение Агра 2016 в Пловдив. В него участват водещи наши и чужди фирми в агро сектора, които представят последните си иновации. Благодарение на екипа на Агро ТВ те стават достояние на земеделската общественост у нас

 

 

 

 

 

 

Тайтън Машинъри България ще участва в изложение за отбранителна техника

titan tehnikaТайтън Машинъри България ще вземе участие в традиционното изложение за отбранителна техника Хемус, което се провежда от 28 до 31 май в панаира в гр. Пловдив. На щанда на ТМБ пред палата Nо 3 посетителите ще могат да разгледат техника с марките Case Construction и Merlo със специално предназначение.
 
Булдозер Case CE 2050М е най-новият представител на гамата от този тип машини. Със своите компактни размери и тегло от 20 до 24 т, той е приложим във всякакъв вид дейности по овладяването на бедствия и аварии, като изграждане на временни диги, разчистване на свлачища, вертикални планировка и възстановаване на  терени. Машината, която ще бъде изложена, е с удължена хадова част, което намалява натиска върху почвата и позволява също така използването й в много тежки терени.

Кръстоска между слива и кайсия взе награда за иновация на „Агра 2016“

Panair-Agra-26 02 2016Необичайна кръстоска между слива и кайсия е сред победителите в Конкурса за иновации на Международната селскостопанска изложба „Агра 2016“  в Пловдив. В състезанието се конкурираха 35 изделия на 30 фирми и научни институти, а до финала стигнаха само девет. Те получиха наградите си на специална церемония в парк-хотел „Санкт Петербург“ на 25 февруари. Надпреварата се провежда за осми път по инициатива на Международен панаир Пловдив и с подкрепата на Министерството на земеделието и храните.

Българският сливово-кайсиев сорт „Стъндесто“ стана призьор в  категория „Сортови семена и посадъчен материал“. Първите фиданки от него са засадени през  2015 г., но повече от четвърт век е продължило кръстосването между слива и кайсия, докато се стигне до хибрида, представляващ световна новост. Той е дело на  Института по овощарство в Пловдив.

Друга иновация на световно ниво, създадена от български учени, също е отличена в конкурса. Това е средството за възстановяване на ерозирали терени, свлачища и депа за отпадъци на  Института по почвознаниe, агротехнологии и защита на растенията "Никола Пушкаров". Разработката бе призната за най-добра в категория „Технологии за растениевъдството“. В „Машини и инвентар за растениевъдството“ най-висок резултат има дъмпер „Мадара“, серия М 21 -  ремарке за  насипни товари на компания „Мадара“.

Фаворит  в раздел „Машини и инсталации в животновъдството“ стана уредът за улавяне на пчели майки, изобретен от Института по животновъдни науки в Костинброд и обявен като световна новост. А в категория „Технологии за животновъдството“  победител е методът за отглеждане на единствената месодайна порода кози - „Боер“, представен от фирма „Агро Юстина“.

Два продукта са оценени  най-високо в категория „Торове и препарати за селското стопанство“: течният биостимулатор „Амино Експерт Импулс“, произвеждан от българската фирма „Екофол“, и технология „Капрено“ на германската компания „Байер“, представена от „Байер България“. В раздел „Животновъдство“ надпреварата спечели витаминно-минералната смес „Лизалик“, направена по собствено ноу-хау на „Бонмикс“, България.

Още един нов сорт стигна до финала. Това е обикновената зимна пшеница „Гизда“,  създаден от Института по растителни генетични ресурси „Константин  Малков“ - Садово.

Председател на комисията бе заместник-министърът на земеделието доц. д-р Цветан Димитров, а в нея влизаха представители на Държавната комисия за метрологичен и технически надзор, Селскостопанската академия, браншови сдружения и три университета.

Претендентите в Конкурса за иновации са сред изложителите в Международната селскостопанска изложба „Агра 2016“, на която се представят над 440 фирми от 23 държави. Тя се провежда в Международен панаир Пловдив и ще продължи до 28 февруари.

 

 

 

България е партньор на голямото изложение по животновъдство


kafyava-kravaБългария е първата държава от Европейския съюз, която ще бъде страна-партньор на голямо международно изложение по животновъдство на Стария континент. То ще се проведе в Клермон-Феран, Франция от 1 до 3 октомври 2014 г.

Партньор на изложението досега е била само една страна – Перу, а сега България е втората. В тазгодишния форум страната ще разполага със специален щанд, организиран под патронажа на министъра на земеделието и храните и българския посланик във Франция. На изложението ще бъдат представени над 2000 животни от различни породи от 1250 ферми. Предвид миналогодишни успехи се очаква изложението да бъде посетено от над 82 хиляди души.

Министър Десислава Танева ще открие БАТА АГРО 2016 Пролет

16BDB58A775CE732935073E076544F0AA692BB8B8237D2C41Fpimgpsh fullsize distrОт 8 до 12 март на летището в Стара Загора ще се проведе БАТА АГРО 2016 Пролет. Изложението ще представи последните тенденции и новости в бранша, с акцент агротехника, подходяща за пролетната кампания.
В деня на откриването е предвидена делова програма.

10:30 - пресконференция с участието на министъра на земеделието и храните Десислава Танева на тема: „Резултати от първия прием по мярка 4.1 (одобрени проекти, размер на субсидията) и реда и условията за кандидатстване по мярка 4.1, при втория прием за 2016 година“

11:00-11:30 - официално откриване от министър Танева

14:00 - Семинар на тема: Директни плащания и мярка 6.3 - развитие на малки стопанства, предвидена да стартира през април 2016. Участие ще вземат:

Васил Грудев, зам.-министър на земеделието и храните
Антон Аспарухов, директор на Дирекция „Развитие на селските райони“, МЗХ
Владислав Цветанов, експерт в Дирекция „Развитие на селските райони“, МЗХ

 

 

 

Посяха картофите за PotatoEurope 2014

kartofiТазгодишното издание на специализираното картофено изложение PotatoEurope 2014 ще се проведе в началото на септември във ферма, близо до германския град Хановер. В средата на април там бяха засяти и демонстрационните полета с различни сортове картофи. Това съобщиха от Germanskoto selskostopansko ob+estwo (dlg). Изложението стартира през 2006 година, пак в същата ферма край Хановер. Областта в провинция Долна Саксония е известна с производството на картофи. През годините PotatoEurope се е провеждало в другите традиционни за тази култура страни – Холандия, Белгия и Франция.
Тази година за участие са се записали 120 изложители, сред които производители на семена, машини, торове и препарати за растителна защита.

Нови технологични решения завладяват най-големите изложения за храни и напитки

IMG 8630daХранителна (р)еволюция завладява най-големите в България и Югоизточна Европа изложения в хранителната индустрия. Над 320 български и чуждестранни компании ще участват на МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО и ИНТЕРФУД & ДРИНК от 11 до 14 ноември в Интер Експо Център. Изключителен е интересът на компаниите тази година да представят нови технологични решения, екологично и енергоспестяващо оборудване, натурални, био и здравословни продукти.

Ще видите нова техника с нисък разход на гориво и предложения за опаковане и оборудване, подходящи за всяка сфера на дейност. Посетителите ще имат възможност да се запознаят с най-новите технологии в подемно-транспортната техника и подопочистващите машини. От друга страна ще може да видят и най-новите системи за отводняване, хигиена и опазване на околната среда след преработката на храната.
Машини за бандеролиране на продукти ще покажат по-качествено опаковане, с модерен дизайн и екологично чиста технология за слепване без дим и миризма.

Нови софтуерни решения предлагат напълно автоматизирани системи за етикетиране, изчисляване на хранителна стойност и пълната проследимост на случващото се в компанията.

Със специализираното оборудване за мърчандайзинг на продукти в бутилки е напълно възможно да спестите близо 30% от времето за подреждане на стоките на рафта.

Млекоробот за малки ферми

Уникален автоматизиран млекопреработвателен робот е разработен специално за собствениците на малки ферми. Идеята е да направи дребните стопани независими от търговците. Може да се използва за различни по вид сирена и млечни деликатеси с капацитет до 500 л мляко на ден.

Ще видите още едни от най-новите и интересни машини и решения в областта на дозирането и опаковането на мляко и млечни продукти. Производителите все по-често предпочитат по-интересни варианти за предлагане на своя продукт като избират стъклен буркан пред стандартната пластмасова кофичка.

По-чисто миксиране и загряване

Сред новостите са и следващо поколение технологии в миксирането и загряването без замърсявания и/или смесване  с други течности, газове  или частици от микроскопично ниво. Тази технология се използва за пастьоризиране на мляко и сокове, при разтваряне на прахоообразни миксове, при загравяне на яйца, пудинги, сирена, сосове, емулгиране на фини храни и майонези, разтваряне на гуми. Не само това подходяща е при овкусяване на вискозни продукти като паста за зъби, прибавяне на аромати и активни инградиенти в лосиони и кремове.

Компаниите ще могат да видят и патентована технология за прясно изцеждане на сокове. Предимствата са повече изцеден сок, по-високо качество и чистота на сока, по-лесно почистване на машините.

Еко серия рекламни стелажи

Всички изделия за ХОРЕКА сектора специално по изискванията на всеки клиент налагат нов стил „зелени практики“. Ще видите също изцяло нова еко серия рекламни стелажи, които се сглобяват и разглобяват без наличие на крепежни елементи. Единствената фирма у нас с тази концепция предлага универсални и лесно разглобяеми стелажи за хляб и вино.

Изложенията ви очакват от 10.00 до 18.30 часа, от 11 до 13 ноември и от 10.00 до 16 часа на 14 ноември.
Цената на билета е 6 лева.

Farmet показва нови машини на изложението TechAgro

farmetЧешката компания Farmet ще покаже нови модерни машини за обработка на почвата и сеитба на зърнени култури на специализираното изложение TechAgro. Това  информира порталът agro.bg. Традиционното изложение се провежда в град Бърно, и през тази година ще се състои между 30 март и 3 април.

В досегашната си десетгодишна  история на изложенията TechAgro, ANIMAL VETEX и SILVA REGINA  са се оформили като престижни събития от голямо значение.

Повече чуждестранни компании ще участват на специализираните в хранителната индустрия изложения

6 2Значителен е интересът на български и чуждестранни компании да участват в специализираните изложения в хранителната индустрия МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО и ИНТЕРФУД & ДРИНК. Водещите в България и Югоизточна Европа изложби ще се проведат от 11 до 14 ноември в Интер Експо Център. Ще се включат фирми от Румъния, Гърция, Полша, Унгария, Словения, Италия, Испания, Германия, Холандия, Турция.  Ще има продукти на производители и вносители на вина от Южна Африка, организирани от посолството на Южна Африка в България.
За поредна година колективните щандове са успешен вариант за представяне на все повече български и чуждестранни компании.

Тази година Унгария е страна партньор на изложбата за храни и напитки ИНТЕРФУД & ДРИНК, съобщиха организаторите от Интер Експо Център. Проектът се реализира с активното съдействие на Унгаро-Българската Стопанска Камара със седалище Будапеща.
Разнообразие от шоколадови изкушения и техники за приготвянето на шоколадови фигури от млечен и натурален шоколад ще предложат от Професионална гимназия „Велизар Пеев“ - Своге. Шедьовърът в изложбената колекция е гамата от големи шоколадови фигури с различна големина до 21 см височина. Те могат да се превърнат в уникално вкусен подарък. ПГ „В. Пеев” ще изненада посетителите със специална шоколадова демонстрация (изработване на бонбони с трансферно фолио). Идеята за участието им в изложбите е да покажат пътя за развитие на професионалното образование. Ключът към успеха се крие в качествената подготовка на учениците, във възможностите за реализация, което без съвременни технологии и оборудване е невъзможно, твърдят от ръководството на първото професионално училище в България.

Вкусна дегустация и викторина за качествата на българските консервирани плодове и зеленчуци подготвят от Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци. Целта е децата и техните родители да се запознаят с качествата на българските консервирани плодове и зеленчуци. Децата са бъдещите потребители и е важно от малки да правят информиран избор. Идеята е да се възпитава вкусът на подрастващите и да се формира отношение към правилното хранене.

По традиция и тази година по време на изложенията ще се проведе Конкурс „Златен медал с диплом“ и Конкурс на потребителя. За поредна година ще има БИО ЗОНА и ЗОНА ДИЕТА & ФИТНЕС за храни и напитки за здравословно хранене и спортен режим.

Богатата програма и голямата палитра от участници в хранителния бранш превръща изложенията в добре работеща платформа за B2B контакти и повече бизнес възможности.
На международните изложения посетителите ще имат възможността да се запознаят с богата гама от храни, напитки, хранителни добавки, суровини, консумативи, материали, последни стандарти за опаковане, машини и технологии.

Петте изложби в хранително-вкусовата промишленост се провеждат паралелно с изложението за хотелско, ресторантско и кетъринг оборудване  СИХРЕ. По време на 15-ото му издание Интер Експо Център ще бъде домакин на националните квалификации за най-престижното състезание за професионални готвачи в света Bocuse d’Or. На СИХРЕ ще се излъчи българският представител на престижния конкурс в Европа.

 

 

 

Експонати на близо 70 фирми от 6 държави се представят в юбилейното изложение за Лов и риболов

noshten-ribolovЕкспонати на близо 70 фирми от 6 държави се представят в 20-то издание на международното специализирано изложение „Природа, лов, риболов”. Организаторите отбелязват ръст както в броя на участниците, така и на изложбените площи. Изложението е организирано от Международен панаир - Пловдив под егидата на Министерството на земеделието и храните със съдействието на Изпълнителната агенция по горите и Съюза на ловците и риболовците в България. Паралелно с „Природа, лов, риболов” се провежда и 10-то издание на Изложението на общините, както и проявата „Цветна пролет”. С тях стартират дните на хобито, семейството, модата и красотата в националния изложбен център и продължава до 23-ти март.

Оптиком посети изложението за технологии и иновации в производството на плодове и зеленчуци

B79FCE4D4B8F758D71E7E9114125739DD8A4A7D2E47702C84Cpimgpsh fullsize distrОт 23 до 25 септември 2015 година в Римини, Италия, се състоя 32-то издание на добилото международна популярност изложение MACFRUT. От италиански език името е съкращение от Машини и Плодове, което говори само за себе си.

Форумът събира заедно производители на техника и материали за отглеждането и обработката на плодове и зеленчуци от семената до крайния продукт, фермери и потребители.

Новата емблема на MACFRUT International 2015 е нарът – символ на всички сегменти и нужди на сектора на плодове и зеленчуци, събрани на едно място.

Започнал преди повече от 30 години като борса за продажба на плодове, сега това е водещият за Средиземноморието международен панаир в сектора на зеленчукопроизводството и овощарството. Това събитие е място за среща на професионалистите от сектора в производството, търговията, логистиката, опаковането на продукти, както и дистрибуцията на машини, като специално внимание е отделено на биологичното производство.

За първи път MACFRUT се проведе в модерния панаирен комплекс на Римини. Преместването се наложи, защото досегашното място на панаира в Чезена отесня. От друга страна, панаирът в Римини е един от най-модерните и иновативни в Италия. Построен през 2001 г., той има своя собствена жп гара и хеликоптерна площадка, 11 000 паркоместа и 16 едноетажни павилиони, покрити с фотоволтаици, осигуряващи независимо захранване.

Освен това Римини предлага в края на туристическия сезон повече от 2500 четири и петзвездни хотелски стаи на цени около 50 евро на вечер – цените в Болоня и Милано по време на такива форуми са над 200 евро.

Панаирът беше посетен от повече от 10 000 овощари от Италия, както и от над 400 от Европа, между които около 50 български фермери. Популярността на панаира в нашата страна се дължи и на Уникредит, с чието съдействие е организирано автомобилно турне през февруари тази година под егидата на MACFRUT, стартирало от Турция през София, Румъния, Унгария, Чехия и финиширало във Варшава. Италианците обръщат особено внимание на България, защото виждат потенциала на нашето овощарство и зеленчукопроизводство. Дано тези сектори получат и така нужната им подкрепа от българските отговорни ведомства.

Освен традиционните изложбени сектори – семена, разсади, фиданки, машини и технически средства за производство; съоръжения за селекция, машини за опаковане; пресни и готови за консумация продукти; технологии и технически средства за селекция, рязане и опаковане на продуктите; логистика, тази година бяха представени и нови сектори като сушени плодове, специфична механизация за овощарството и зеленчукопроизводството и системи за напояване.

Именно измежду последните Оптиком има своите дългогодишни партньори в лицето на RINIERI – производител на специализирани овощарски машини, и IRRILAND – машини за напояване.

Голям интерес беше проявен към новата машина за контурно рязане на овощни насаждения на RINIERI – моделът CRF. Този модел съчетава перфектно рязане на клони с диаметър до 40 мм с ниска цена за разлика от досегашните дискови модели.

IRRILAND e сред водещите производители на лентови поливни машини, моторни помпи и генератори. Благодарение на иновациите и високотехнологичните решения, които предоставя на пазара, фирмата е един от лидерите в сектора напоителна техника.
Продуктовата гама поливни машини на IRRILAND включва следните серии:
SUPERSTAR – специално разработена за големи ферми
DIAMANT – щангови поливни машини, задоволяващи нуждите на най-взискателните стопани на ферми
COMPACTA – универсалната машина за царевица
SILVER – за малките стопанства
COMFORT – идеална за собственици на малки площи или за отглеждане на зеленчуци
SPORT се препоръчва за специфичните нужди на спортни терени или за любители градинари

Панаирът беше изключително полезен заради срещите с нови партньори в сектори, които досега не бяха засегнати в портфолиото на Оптиком, а именно линии за почистване, измиване, полиране, калибриране и опаковане на плодове и зеленчуци.

Панаирът беше отделил и място за ретро трактори, където основно място заемаха моделите на LANDINI – все пак, това е фирмата, с помощта на която за 100-на години италианците стават водещи в света в производството на овошки, лозя и зеленчуци!

Елитни флористи се състезават на изложение в Пловдив

laletaЕлитни флористи се състезават на изложението „Цветна пролет 2014“в Пловдив, информира агенция „Фокус“. Те подготвят шоу на живо за посетителите на форума, съобщиха от панаира. Над 20 експерти ще сътворяват аранжировки в петото издание на конкурса, който се организира от посолството на Нидерландия у нас. Състезанието ще се проведе на 20 март от 13.30 до 17.00 часа. Тази година претендентите за голямата награда трябва да подготвят маса за официален прием, като акцентират на лалето – един от символите на Холандия, затова темата е „Тюлип мания”.

До 30% по-ниски цени за оръжие, екипировка и оборудване на изложението Наслука - лов, риболов, спорт

спортна оптикаСпециални цени и награди очакват ловците, риболовците и любителите на екстремните спортове, които посетят „Наслука- лов, риболов, спорт“ от 24 до 27 септември в Интер Експо Център. Атрактивните оферти и намаления, които достигат до 30% ще важат само за периода на специализираната изложба. По-ниски цени за оръжия, за екипировка и всякакво оборудване ще може да „остреляте“ преди започването на ловния сезон за едър дивеч. Само срещу 3 лева вход ще успеете да подновите гардероба и снараженията си за любимото хоби на по-добри цени.

Нови хитови продукти на пазара с до 30% по-ниски цени ще предложат от VIP Оръжейни комплекси, съобщи Цветелина Рашкова от компанията. Топ офертите ще важат за пушки и карабини от серията BENELLI, за бинокли, далекомери и патрони. Компанията ще представи специалните намаления в луксозна брошура само по време на изложението.

Промоции ще има и на последно поколение спортна оптика. През последните години особено много нарасна интересът към ловни карабини, окомплектовани с оптически мерници. Това се дължи на по-големите възможности за употреба и точността за изстрел, коментират от VIP Оръжейни комплекси. Средно 10% намаления на своята спортна оптика ще предложат и от компанията официален представител на Nikon Профайлд ООД, която ще присъства за първи път на изложението. Други продукти като бинокли, оптични прицели, лазерни далекомери ще бъдат на още по-атрактивни цени.

Нови продукти в средния ценови клас, чиято цел е да се наложат на пазара, също ще са на промоция. Това са гладкоцевни пушки на турската марка АТА ARMS, карабини на Mossberg и нова марка гладкоцевни патрони Sterling и BRENNEKE, съобщи Мария Младенова от „Ай Ес Ди“. Младите ловци се активизират преди началото на ловния сезон за едър дивеч и търсенето традиционно се увеличава. Това е точният момент да се снабдят с необходимото оръжие и оборудване.

Най-големият хит сред нашите клиенти са определено термалните прибори, било то камери или прицели, съобщиха от „Алексис“. Те ще представят най-добрата досега термална камера на компанията Pulsar- Quantum XD50S с 50 Hz с опресняване и вграден далекомер, шест цветови режима и 4-кратно увеличение. На изложението посетителите ще могат да видят още бойни пистолети, канадски фенери, висококачествени калъфи и ловни аксесоари, прибори за нощно виждане, ловни ножове, чешки керамични комплекти на по-атрактивни цени.

Екипировката и облеклата за любимото хоби също ще са между 25-35% по-евтини.
С интересни емоции и приятни срещи 23-ото издание на специализираното изложение “Наслука - лов, риболов, спорт“ ще привлече любителите на лова, риболова и различни видове спортове от цялата страна. Това е единствената есенна специализирана изложба за лов и риболов в България, която миналата година бе посетена от близо 5000 души.

 

 

 

Чуждите изби повече от българските на състезание за качествени вина

vino2За първи път чуждестранните изби са повече от българските в Международния конкурс за вина и спиртни напитки, който ще излъчи носителите на награди от Международната изложба за лозарство и винарство в Пловдив. Това съобщиха от Националната лозаро-винарска камара.
Днес започнаха дегустациите на напитките. В конкурса се представят 51 фирми, от които 37 са от чужбина. Те идват от Италия, Франция, Чехия, Македония и Молдова. Миналата година участниците са били 45, от тях - 20 чужди фирми.

Стартират най-големите международни изложби в областта на хранително-вкусовата промишленост и хорека сектора в Югоизточна Европа

IECНай-големите международни изложби в областта на хранително-вкусовата промишленост и хорека сектора в Югоизточна Европа - МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД & ДРИНК и СИХРЕ ще бъдат официално открити на 5 ноември от 14:00 часа в Интер Експо Център-София. За първи път тази година Италия е страна партньор на международните изложби. Инициативата е част от промоционалните дейности по проект „Марка за италианско гостоприемство“, реализиран със съдействието на Фонд Intercamerale di Intervento на Юнионкамере, Италия.

 
В официалното откриване ще вземат участие:
 
г-н Васил Грудев - Служебен министър на земеделието и храните на Република България
проф. д-р Пламен Моллов - Изпълнителен директор на Българската агенция по безопасност на храните
Н.Пр. г-н Марко Контичели - Посланик на Република Италия
г-н Марко Монтеки - Президент на Италианската търговска камара в България
г-жа Чинция Бруно - Директор на ИТА – Италианска търговска агенция (ИЧЕ)
г-жа Илонка Аврамова – Председател на Асоциацията на месопреработвателите в България
инж. Димитър Зоров – Председател на Асоциацията на млекопреработвателите в България
г-жа Мариана Кукушева – Председател на Националния браншови съюз на хлебарите и сладкарите
г-н Радослав Радев – Председател на Националната лозаро-винарска камара
г-н Георги Георгиев – Председател на Националната асоциация Хотел, Ресторант, Кафетерия
г-н Константин Ламбрев – Председател на Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци
 
Тази година в изложбите ще участват над 300 български и чуждестранни директни изложители, които ще представят близо 350 фирми от 28 държави в шест изложбени зали, което ги прави най-голямото бизнес събитие в София. Колективни участия имат както фирми от родната индустрия, така и от Италия, Унгария и за първи път с колективни щандове се включват компании от Молдова и Китай.

 

 

 

 

 

 

 

Сигурна защита и гарантирани добиви от Bayer Crop Science

bayeragraБогата палитра от иновативни продукти предлага Байер КропСайанс на фермерите за стопанската 2014 г. По време на участието си на Агра 2014 компанията презентира портфолиото си с акцент върху фунгицидите и хербицидите при житни култури.

Две ще са знаковите имена при фунгицидите за тази стопанска година. Първото предложение е Зантара, за третиране на пшеница и ечемик и за успешна борба с брашнеста мана, черна стъблеста ръжда, кафява листна ръжда, септориоза и фузариоза.

Енергия

energia

Животновъдство

jivornovadstvo

Растениевъдство

rastenievadstvo

Храни и напитки

vino

Пчеларство

pchelarstvo